Werkervaring

Svedex binnendeuren B.V.

2020 – heden
Commercieel medewerker Handel & Retail.

Bij Svedex binnendeuren ben ik samen met de mijn collega’s verantwoordelijk voor de Handel & Retail relaties.

Kersten Juha-Wegerif

TKF (BV Twentsche Kabelfabriek)

2018 – 2019
Desk Sales Representative Rail, Energie en het Caribisch gebied.

Binnen TKF ben ik samen met de accountmanager verantwoordelijk voor de rail markt. Tevens ben ik samen met een andere binnendienst collega verantwoordelijk voor de energiemarkt.

Albert Heijn

2009 – 2019

Meest voorkomende werkzaamheden: vakkenvullen, nieuwe medewerkers begeleiden en magazijn beheer.

Taak: 

Het vullen van de schappen, ondersteunen van de teamleider, en het inwerken van nieuw personeel.

Bevoegdheden: 

Inwerken van nieuw personeel, aansturen personeel en magazijnbeheer.

Verantwoordelijkheden: 

Het goed in werken van nieuw personeel, er voor zorgen dat het magazijn achter op orde blijft.

Kersten Juha-Wegerif

Kersten Kunststofcoating

2017 – 2018

Bachelor afstudeeropdracht, Small Business en Retail Management.

Bij Kersten Kunststofcoating heb ik de mogelijkheid gekregen om af te studeren omtrent de implementatie van een nieuwe product markt combinatie (ook wel PMC).

Kersten Kunststofcoating B.V. is een familiebedrijf dat sinds 1967 coatings aanbrengt op metalen. Kersten Kunststofcoating is een dienstverlenende organisatie die, doormiddel van hoogwaardige kunststofcoatings technische, oplossingen aanbiedt.

Logo Scherm van Ede

Scherm van Ede

2017 – 2017

Binnen het Scherm van Ede ben in verantwoordelijk voor het benaderen van bedrijven die op het Scherm van Ede willen komen. Daarnaast ben ik ook verantwoordelijk voor de inrichting van de Cube die het bedrijf vervolgens ontvangt.

365-E commerce

2016 – 2017

Vanuit de Minor International Management & Ondernemen, is het de bedoeling om ervaring op te doen in een andere cultuur (Curaçao) . Vanuit de Minor ben ik terecht gekomen bij 365-E Commerce. Deze organisatie heeft samenwerkingen met meerdere partners, bij een van deze partners ben ik terecht gekomen.

Ik ben in deze vijf maanden stagiaire geweest bij Earnieland.com. Hier was ik verantwoordelijk voor het schrijven van een strategie over de inzet een loyaltyprogramma. Daarnaast ben ik samen met het team van 365-E aan de slag gegaan met SEO & SEA.

Earnieland

2016 – 2017

Vanuit de Minor International Management & Ondernemen, is het de bedoeling om ervaring op te doen in een andere cultuur (Curaçao) . Vanuit de Minor ben ik terecht gekomen bij 365-E Commerce (de koepelorganisatie). Dit bedrijf heeft meerdere projecten. Eén van deze projecten is Earnieland. Binnen Earnieland heb ik een onderzoek uitgevoerd naar loyaliteiten in de B2B en welke bedrijven interessant voor hen om te benaderen

Fresh Idea Factory Logo

Fresh Idea Factory

2015 – 2016

Na de onderstaande projecten ben ik bij Fresh Idea Factroy begonnen in een 0 uren contract, om onder andere te ondersteunen bij de Sales & Support. In deze functie ben ik onder andere bezig met het draaien van beurzen, het overtuigen van potentiële gebruikers en het installeren van goederen.

Vanaf januari 2015 heb ik een onderzoek gedaan naar wat er nodig is om Obli (Product van Fresh Idea Facotry) beter te kunnen verkopen. Dit onderzoek is uitgevoerd in samenwerking met Sensire (Achterhoek).

Uit het vorige onderzoek is gebleken dat er een vervolg onderzoek moest worden gedaan naar de mogelijkheden om de after-sales & service te optimaliseren/ inrichten. Dit onderzoek heb ik hier ook mogen uitvoeren, dit is een project geweest van +- 10 weken.

Logo LochemEnerige Juha-wegerif.nl

LochemEnergie

2014 – 2016

Mijn taak binnen LochemEnergie was het beheren van de elektrische auto’s in de kern Lochem. Binnen deze functie hebben wij te maken met alle bijkomende zaken van het beheer.

Hier binnen vallen de volgende voorkomende taken: Aanvragen verwerken van klanten, zorgen voor volledig opgeladen auto’s, uitleg geven aan klanten, nieuwe klanten aantrekken, bestikkeren van auto’s en reclame actie’s bedenken.

Binnen deze functie hebben wij de verantwoordelijk dat de auto’s moeten worden gecontroleerd of alles nog aanwezig is, het doorgeven van de verhuur aan de administratie en het ervoor zorgen de klant tevreden blijft over het deelauto concept.

GoOv Logo

GoOV

2015 – 2016

Hier heb ik een onderzoek gedaan naar de interne knelpunten binnen de organisatie. Ik heb dit gedaan in een periode van vier weken.

Tevens heb ik hier ook mijn afstudeer onderzoek uitgevoerd, dat gaat over het primaire proces binnen de organisatie. dit was een periode van 4 maanden

Hypotheek Desk Lochem Logo

Hypotheek Desk Lochem

2014 – 2015

Meest voorkomende werkzaamheden: inkoop, verkoop, marketing, verbeteren van de organisatie.

Taak:

Het uitvoeren van haalbaarheidstesten, voor bepaalde crowdfund projecten. Ook heb ik hier een onderzoek gedaan over de haalbaarheid om de dienst verzekeringen te implementeren.

Bevoegdheden: 

Het uitzoeken of het haalbaar is om een project te gaan starten of niet, in overleg zal er worden gekeken of ik wel of niet verder kan op het betreffende onderdeel.

Verantwoordelijkheden:

Zorgen voor het correct invoeren van het CRM Systeem.

App & Apply Logo

App & Apply (Voorheen App-generator)

2013 – 2014

Meest voorkomende taak: Buitendienst medewerker.

Taak: 

Het advies geven over het product, bijkomende kosten duidelijk maken, demonstaties geven, verkopen van het product.

Bevoegheden: 

Product informatie verstrekken, demonstratie geven over het product, verkopen van het product.

Verantwoordelijkheden: 

Het zorgen voor voldoende omzet, contact houden met de eigenaar van de onderneming.

Stemin Logo

Stemin Machinefabriek

2012 – 2013

Meest voorkomende werkzaamheden: Administratie en Voorraadbeheer.

Taak: 

Het meewerken op de administratie, de afdeling inkoop en het optimaliseren van het proces betreffende de trekmessen.

Bevoegdheden: 

Zorgen dat de inkoop facturen juist werden ingeboekt, en het zorgen dat de trekmessen juist in het systeem komen te staan.

Verantwoordelijkheden:

N.V.T.  (Dit is omdat ik hier 10 weken stagiair ben geweest).

Safan Darley Logo

Safan Darley

2011- 2011

Werkzaamheden: Administratie, selfbilling

Taak: 

Het meewerken op de administratie, de afdeling inkoop en verkoop. Vooral de Inkoopfacturen inboeken.

Bevoegdheden: 

Zorgen dat de inkoop facturen juist werden ingeboekt.

Verantwoordelijkheden:

N.V.T. (Dit is omdat ik hier 10 weken stagiair ben geweest).

Neem vandaag nog contact op!

LinkedinContact